2014年6月2日 星期一

[早乃香織][妖精劍士f][OST] All Our Might Tonight 中文歌詞

前言
  本曲妖精劍士F的插入曲,翻譯時空耳地非常嚴重的一曲,歌詞非常切合遊戲內容,完美點綴劍士與妖精需要合力出擊的特性。

妖精劍士f的其他創作
Resonant World 中文歌詞
光 中文歌詞
女神の追憶 中文歌詞

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版



I hear the magic in the wind
我聽見魔法於風中咆哮
It blow a story to it's end
將故事帶往結局
Runnig the blade together with all our might
讓我倆一起揮出這全力一擊

In the hour of darkness
在黑暗時期
With our fate in our hands
命運掌握在我們手中
We ride looking for hope together
我們一起尋求希望

Take my sword bet you can
我相信你能拿起我的劍
Feel the danger close at hand
感受脅迫而來的危機
Now you know what to do
你已明嘹應做之事
My Fencer
我的劍士

Never looking back at the broken past
永遠別回望支離破碎的過去
Even if time will fall to pieces
就算時空將會崩毀

#1
Hear the magic in the wind
聽魔法在風中咆哮
It blows a story to it's end
將故事帶往結局
Runnig the blade together with all our might
讓我倆一起揮出這全力一擊
#1

#2
Feel magic in your fist
感受寄宿於拳中的魔法
Blowing the darkness to it's end
它將黑暗轟得煙消雲散
Running the blade together with all our might tonight
今夜就讓我倆一起揮出這全力一擊
#2

In the time of slience
在寂靜中
See the fate change inside
看著命運逐漸變化
We fly the darkened sky together
我們飛翔在黑暗的天空中

Spread your wings bet you can
展翅翱翔吧 相信你行的
Feel the power rage inside
感受力量在體內奔騰
Now you know what to do
你已明嘹應做之事
My mystique
我的妖聖阿

Forever looking for our destiny
永恆地找尋我倆的命運
Even if we shall fall to pieces
即使我倆會粉身碎骨

#1 repeat

#2 repeat

Hold on to your
別放開你的手
Hope will survive
希望仍未消逝
You will find
你會找到
The way to tomorrow
通往明日的道路

Binding the two hopes in the light
讓兩股希望在光中交融
We're gonna make the final fight
我們將一起面對最終決戰
Runging the final blow so hold on tight
抓緊我 這將是最後一擊

#1 repeat

#2 repeat

沒有留言:

張貼留言